vineri, 17 septembrie 2010

Leapsa!

Hei!

Am primti aceasta Leapsa de la c.

Deci...

1). Luati cartea cea mai apropiata, deschideti la pagina 18 si scrieti aici randul al IV-lea:
"Doar lenea-i imparateasa mare, ce-ti bati capul!"
(manualul de romana :)),fragment din "Povestea unui om lenes" de I. Creanga)

2)Fară să verificați, cât e ora?
15:35

3)Verificați!
15:34

4)Cum sunteți îmbrăcat?
Maiou negru cu sclipici si fusta rosie.

5) Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
Pe hi5, la aplicatia Barn Buddy.

6) Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
Al masinilor de afara.

7)Cand ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
Umm..azi la scoala:D

8)Ce ai visat ieri noapte?
Tornade si uragane :))

9)Cand ai ras ultima data?
Acum 10 minute, cand mama mi-a raspuns la telefon si mi-a dat 'sarut-mana' :)). Bine, nu mie, probabil cuiva care era acolo, la serviciu, cu ea, dar a sunat haios.

10)Ce aveti pe pereții încăperii unde sunteți?
O icoana, un tablou si un ceas.

11)Daca ați fi milionar peste noapte, care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
Habar nu am:). Chiar nu e ceva la care m-am gandit adesea si probabil daca asta s-ar intampla, prin absurd, nu as da fuguta la magazin sa cumpar ceva :D

12)Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
The Last Song sau Camp Rock 2. Nu sunt sigura care a fost ultimul, dar le recomand oe amandoua. :X

13)Ati vazut ceva neobisnuit astazi?
Nu cred....:D

14)Ce parere aveti despre acest chestionar?
E chiar haios ;;)

15)Spuneti-ne ceva ce nu știm înca.
Imi place ciocolata amaruie si culoarea rooooz :))). Serios. Ma energizeaza int-run fel ciudat, dar incredibil :)

16)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
Clarisa.

17)Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi baiat?
Razvan.

18)V-ați gândit deja sa locuiți în străinătate?
Mai mult sua mai putin :D

19) Daca ați putea schimba în lume, în afara de politica, ce ati schimba?
Probabil ca le-as da o viata gunoaielor care nu sunt in stare sa o traiasca pe cea pe care au primit-o initial.

20) Vă place să dansați?
La nebunie. Dar nu inseamna ca ma si pricep :))

21)George Bush?
Ce-i cu el? Nu-mi place politica si nici nu ma pasioneaza oamenii care fac parte din domeniul asta :-j.

22) Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
O telenovela azi dimineata, inainte sa plec la scoala :))

23) Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?

Ei, a fost haios :D
Postez curand cap 24, pana atunci, sper sa va placa acest mic joculet :D

Pupici :*:*:*

Dienutza

2 comentarii:

  1. haha ce mai pacalit:)) tocmai ma hiperventilam de bucurie k am vazut la septembrie 2 articole...dar..teapa:)))

    CrI:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult, dar am mai facut o data leapsa asta:d

    RăspundețiȘtergere