marți, 28 septembrie 2010

New story! Need some help!

Ok.

Deci, odata cu finalizarea ficului Sunshine, terminarea Bifurcarii acum ceva timp, si cu apropierea cu pasi repezi de sfarsitul povestii Reassigned Identity, m-am hotarat sa scriu o noua poveste. Dar cum timpul e impotriva mea, m-am decis ca nu mi-ar strica ceva ajutor :)

Iata rezumatul pe care il am eu in cap:

"Bella tranti usa in urma ei si se lasa fara vlaga pe pat. “Jur”, spuse ea, “asta a fost ultima data cand m-am lasat calcata in picioare.”

Oare poti reusi sa transformi cea mai nobila si mai blanda inima intr-un suflet de gheata? E posibil ca un miel ucis cu cruzime sa se transforme in leu, in pradator?"


Inca nu am un nume pentru aceasta poveste, vreau un nume care sa fie nici mai mult nici mai putin decat perfect :).

Acum vine partea voastra :). Trimiteti la adresa de email deedee.clau@yahoo.com o prefata sau un prim capitol, in fine, ceva scris in legatura cu aceasta poveste :). Eu voi posta scrierile voastre pe blogul povestii Sunshine, si de asemenea, dupa termenul limita (15 octombrie) voi deschide un sondaj unde voi veti putea vota cine v-a impresionat cel mai mult :). Decizia finala o voi lua eu, dintre primii trei in clasament.

Sper sa am cat mai multi participanti, pentru ca eu am idei mari pentru aceasta poveste.

Spor la scris, fetelor! Astept emailurile voastre.

Pupici :*:*:*

Dienutza

P.S. Puteti de asemenea sa dati add la id deedee.clau, sa-mi dati un buzz si sa-mi trimiteti scrierile voastre. :)


Un comentariu:

  1. Buna ziua, dorim sa va facem o propunere comerciala! Daca sunteti interesat trimiteti un e-mail la office@falvorotarybids.ro.

    RăspundețiȘtergere